Reprezentacja Polski na 27. miejscu w rankingu FIFA

i

Autor: East News

Kiedyś zupki, dzisiaj jajka w czekoladzie. Tak Polska reklamuje się przed Euro 2016

2016-05-13 17:49

Piłkarskie Euro 2016 zbliża się wielkimi krokami. Reprezentacja Polski wykorzystuje czas przed wielką imprezą nie tylko na przygotowania organizacyjne i sportowe, lecz także marketingowo. Podobniej jak w czasie poprzedzającym mistrzostwa świata 2002 w Korei i Japonii, biało-czerwoni pojawili się na produktach spożywczych. Ale to nie wszystko!

Euro 2016 jest szansą dla Polskiego Związku Piłki Nożnej na wypromowanie się i zwiększenie dochodów z umów sponsorskich. Na pewno najlepiej podziałałyby wyniki na boisku, ale cała otoczka jest być może nie mniej ważna. Dział marketingowy polskiej federacji nie śpi i doskonale zdaje sobie sprawę z konieczności wprowadzania produktów promowanych wizerunkiem reprezentantów. Na sklepowych półkach można znaleźć już... jajka niespodzianki z twarzami Grzegorza Krychowiaka, Roberta Lewandowskiego czy Wojciecha Szczęsnego. To nie lada gratka szczególnie dla najmłodszych kibiców, którzy w środku mogą znaleźć gadżety związane ze swoimi idolami.

To jednak nie wszystko. Reprezentanci Polski doczekali się także swoich figurek. Do złudzenia przypominają one najlepszych polskich piłkarzy. Co prawda wyglądają dość nieforemnie - głowa jest nieproporcjonalnie duża, ale to i tak wspaniała pamiątka. Trzeba przyznać, że dawno nie mieliśmy do czynienia z taką ofensywą marketingową. W 2002 roku biało-czerwoni znaleźli się na opakowaniach od zupek w proszku, ale to zostało potraktowane raczej jako żart. Tym bardziej, że na mundialu w Korei i Japonii nasi piłkarze nie wyszli nawet z grupy.

 

Najnowsze