SPORT Piłka nożna Sporty walki Tenis Sportowcy Inne sporty Tabele Żagle Tour de Pologne 2017
Sport piłka nożna polacy za granicą Robert Lewandowski ma nowy biznes. To agencja marketingowa

Robert Lewandowski ma nowy biznes. To agencja marketingowa

21.06.2017, godz. 14:31
Robert Lewandowski
Robert Lewandowski foto: EAST NEWS

Robert Lewandowski to nie tylko znakomity piłkarz, ale też biznesmen. Kapitan reprezentacji Polski chętnie inwestuje, a teraz wraz ze swoim przyjacielem Tomaszem Zawiślakiem założył kolejną firmę. To agencja marketingowa Stor9_, której pierwszymi klientami zostali... sam zawodnik oraz jego żona, Anna Lewandowska!

Zadaniem agencji będzie przede wszystkim przygotowywanie i realizacja spójnej strategii komunikacji, łączącej wszystkie obszary działalności Anny i Roberta Lewandowskich. Chodzi oczywiście nie tylko o karierę sportową, ale też wszelką działalność biznesową i marketingową.

A jest to o tyle ważne, że na rynku reklamowym Lewandowscy są obecnie niezwykle rozchwytywani. Współpracują m.in. z koncernem Head&Shoulders, a sam napastnik Bayernu Monachium jest twarzą takich firm jak Huawei, Vistula czy Gilette.

- Chcemy kontynuować tworzenie spójnych, wiarygodnych i przede wszystkim wysokiej jakości treści z udziałem Anny i Roberta. Jeśli będzie to content związany z kampaniami marketingowymi, to naszym głównym zadaniem będzie stworzenie takiej platformy komunikacji, która będzie działała korzystnie zarówno dla ambasadora, jak i dla promowanej marki. Wymiernym sukcesem będzie dla nas opowiadanie takich historii, które przełożą się na pozytywny odbiór użytkowników - mówi Anna Zielińska, szefowa firmy Stor9_ cytowana przez Wirtualne Media.

Większościowym właścicielem agencji jest Robert Lewandowski, który posiada 70 procent udziałów. Pozostałe 30 procent należy do jego przyjaciela i współpracownika Tomasza Zawiślaka - Pomysł na agencję Stor9_ to dodatkowe wsparcie dla obecnych współpracowników Anny i Roberta. Naszym celem było rozbudowanie ich struktury tak, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych Lewandowskich. Zależy nam na udoskonaleniu standardów komunikacji, aby zabezpieczały one potrzeby obu stron - komentuje Zawiślak.

Więcej sportu
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: