SPORT Piłka nożna Sporty walki Tenis Sportowcy Inne sporty Tabele Żagle Tour de Pologne 2017
Sport piłka nożna premier league Portal randkowy na koszulkach Manchesteru United? Gigantyczna kasa na stole

Portal randkowy na koszulkach Manchesteru United? Gigantyczna kasa na stole

02.08.2017, godz. 11:25
Manchester United
Manchester United foto: AP

Serwis randkowy Tinder chce zostać sponsorem Manchesteru United. Według "Daily Mail" zdobywcom Ligi Europy z zeszłego sezonu zaoferowano aż 12 milionów funtów rocznie za zamieszczenie logo na rękawach klubowych koszulek. W Anglii jeszcze nikt nie otrzymał takiej kwoty za ten model sponsoringu.

Na koszulkach "Czerwonych Diabłów" znajduje się logo producenta samochodowego Chevrolet. Manchester otrzymuje 47 milionów funtów rocznie za miejsce na froncie meczowych trikotów. Według "Daily Mail" na koszulkach piłkarzy United ma pojawić się Tinder - popularny portal randkowy, który skradł serca użytkowników w każdym wieku. Serwis podobno zaoferował 12 milionów funtów w zamian za zamieszczenie ich logo na rękawach koszulek Manchesteru. Już dziesięć klubów Premier League skorzystało z możliwości sprzedania miejsca na rękawie meczowych koszulek, ale żaden z nich nie otrzymuje rocznie takiej kwoty, jaką proponuje serwis randkowy.

Tinder to aplikacja mobilna, dzięki której w prosty i nieskomplikowany sposób można nawiązać nowe znajomości. Użytkownicy dobierają sobie partnerów, kierując się zamieszczonymi na portalu zdjęciami. Następnie aplikacja krzyżuje osoby o podobnych preferencjach i umożliwia im kontakt poprzez wiadomości tekstowe. Z jednej strony Tinder nie cieszy się dobrą sławą i uznawany jest za aplikację, która ułatwia umawianie się na coś więcej, niż kawa czy kolacja. Z drugiej, dzięki aplikacji poznało się już wiele par, które prowadzą wspólne, szczęśliwe życie.

Serwis randkowy jest już sponsorem włoskiego Napoli. Twarzą aplikacji został Arkadiusz Milik, który pomagał w promocji portalu, o czym pisaliśmy TUTAJ. Codziennie korzysta z niego blisko 10 milionów ludzi. Powstała w 2012 roku aplikacja działa już w 42 różnych językach.

Zlatan Ibrahimović chce się znaleźć na szwedzkich banknotach

Piłkarz Manchesteru City wytatuował sobie samego siebie

Polski bramkarz chce być numerem 1 Liverpoolu

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: