Kolejorz to jedyna drużyna z Ekstraklasy, której udało się przejść przez eliminację do europejskich pucharów. Co najmniej do wiosny poznaniacy będą rywalizować w Lidze Europy i niewątpliwie jest to jeden z powodów zawarcia umowy sponsorskiej pomiędzy Lechem, a AliExpress, jednym z największych serwisów sprzedażowych na świecie. Kontrakt sponsorski z polską ekipą, który obowiązywać będzie co najmniej do 30 czerwca 2021 roku, to pierwsza tego typu umowa chińskiej firmy. Nigdy wcześniej AliExpress nie zawarł bowiem współpracy w zakresie marketingu sportowego. Kolejorz zdążył już zadebiutować w strojach, na których znajduje się logo chińskiego serwisu, podczas ostatniego meczu ligowego z Cracovią.
Logotyp chińskiej firmy będzie znajdował się na spodenkach piłkarzy Lech we wszystkich meczach Ekstraklasy do końca obecnego sezonu. Nie inaczej będzie też w przypadku meczów rozgrywanych w ramach Ligi Europy. Pierwotnie umowa pomiędzy Lechem, a AliExpress ma obowiązywać do końca czerwca 2021 roku, jednak może zostać przedłużona.