Kubica najlepszy do reklam

2009-01-19 10:54

Robert Kubica, Agnieszka Radwańska, Jakub Błaszczykowski, Marcin Gortat, Krzysztof Hołowczyc, Tomasz Adamek, Tomasz Majewski, Maja Włoszczowska, Tomasz Sikora, Katarzyna Skowrońska - taka ma być w 2009 r. kolejność najbardziej nośnych marketingowo polskich gwiazd sportu.

W "Pulsie Biznesu" czytamy, że to wlaśnie te nazwiska ze świata polskiego sportu najbardziej nadają się do reklamowania rożnych produktów. Zaskakuje brak Adama Małysza.

Wnioski z raportu przygotowanego przez Havas Sports & Entertainment są jednak jasne: nie odnosisz sukcesów, w tym co robisz, nie jesteś łakomym kąskiem dla reklamodawców. A przecież Adam w ostatnich latach spisuje się słabiej. Ten sezon ma katastrofalny. Nie ma wyników, nie ma kasy z reklam.

Najnowsze