- Rok 2021 był dla Totalizatora Sportowego wyjątkowy, ponieważ świętowaliśmy Jubileusz 65-lecia spółki, ale także po raz kolejny pobiliśmy finansowe rekordy. Mimo że publikacja szczegółowych wyników finansowych nastąpi za kilka tygodni, to już teraz z przyjemnością mogę poinformować, że kolejny rok z rzędu mogliśmy przekazać na polski sport i kulturę narodową większe środki niż w latach ubiegłych. W 2021 roku było to aż 1,155 mld złotych. Dla porównania w roku 2020 osiągnęliśmy wynik 1,048 mld złotych. To przede wszystkim zasługa naszych klientów, którzy są największymi mecenasami sportu i kultury w Polsce oraz pracowników Totalizatora Sportowego. Bez nich osiągnięcie tak wspaniałego wyniku nie byłoby możliwe – powiedział prezes Olgierd Cieślik.
Ogłoszeniu współpracy z Robertem Lewandowskim, Ambasadorem 65-lecia Totalizatora Sportowego, towarzyszył spot wizerunkowy. W kolejnych miesiącach zaprezentowano pozostałe trzy części kampanii: pierwszą pod hasłem #WielkieChwile i drugą – #WspólneEmocje, w której spółka zachęcała do kibicowania Biało-Czerwonym podczas najważniejszych wydarzeń sportowych. W trzeciej części Totalizator Sportowy dziękował graczom LOTTO za ich wkład we wspieranie sportu i kultury w Polsce.