Czy mający nie w pełni sprawną prawą dłoń Polak poradzi sobie z tym wyzwaniem? Kubica nie powinien mieć żadnych problemów, bo liczba istotnych ustawień uruchamianych za pomocą guzików i przełączników na kierownicy rajdówki nie jest aż tak duża jak w Formule 1.
Na kierownicy C4 WRC rozmieszczono "tylko" 12 przycisków i dodatkowe lampki, podczas gdy w każdym samochodzie F1 można ich znaleźć co najmniej 20. Odpowiadają za zaawansowane ustawienia techniczne, takie jak oprogramowanie komputera silnika, ustawienia dyferencjału, skrzyni biegów i turbosprężarki.
To będzie jednak świetne przetarcie i sprawdzian przed ewentualnym powrotem Roberta do F1.
- Nie mogę się doczekać jazdy tak szybkim samochodem. To auto odnosi w ostatnich latach same sukcesy - podkreśla Kubica, który do tej pory startował w rajdach za kierownicą m.in. skody, renaulta czy subaru imprezy.