Specjaliści od wizerunku z obu piłkarskich instytucji chyba sami nie wierzą w to, co mówią. Twierdzą, że z nowym logo produkt stanie się lepszy, otworzą się nowe perspektywy marketingowe i tym podobne korporacyjne bzdury. A ja mam proste pytanie: ile to wszystko kosztuje i kto za to płaci? I kto na świecie wie, jak wygląda nowe logo ?
Jak większość Polaków, przerabiałem już te zagrania "dla dobra wspólnego" przy okazji zmian logo - a czasami i nazwy - firm paliwowych czy energetycznych. Pod starym znakiem prąd i benzyna były o wiele tańsze, przypominam.
FELIETONY MICHAŁA LISTKIEWICZA W KAŻDY WTOREK NA GWIZDEK24.PL
Kolejna firma bukmacherska wycofuje się z Polski, ale autorzy bzdurnej ustawy antyhazardowej udają, że deszcz pada. Proponuję powrót do słynnego przed pół wiekiem "Totalizatora Piłkarskiego". Papierowa banderola przyklejana klejem "Guma arabska" i wielka pieczęć na dodatek. Czy to nie było romantyczne?
Na wieki wieków finał Pucharu Polski miał się odbywać w święto 3 Maja. Tak postanowiono kilka miesięcy temu. Wystarczył moment, aby solenne zapewnienia diabli wzięli. Na prośbę Franciszka Smudy i przy poparciu Andrzeja Placzyńskiego finał przeniesiono na 24 kwietnia. To może i święto przenieśmy na kwiecień?