Tego można było się spodziewać. Od startu mundialu w naszym kraju szał na piłkę nożną rósł z godziny na godzinę. Wreszcie, po pięciu dniach od początku MŚ 2018, do gry przystąpili Polacy. We wtorek nasi reprezentanci mierzyli sie z Senegalem. Choć wynik 1:2 postawił ich w trudnej sytuacji, to wierni kibice do końca śledzili ich poczynania. Portal wirtualnemedia.pl otrzymał raport danych firmy Nielsen, udostępniony przez Mediacom. Wynika z niego, że rywalizacja Polski z Senegalem była prawdziwym telewizyjnym hitem.
Według danych mecz Polska - Senegal na antenach TVP 1 i TVP Sport oglądało łącznie aż 11,13 miliona widzów. Przynajmniej przez minutę mundialowe spotkanie biało-czerwonych śledziło 14,15 miliona telewidzów powyżej czwartego roku życia. Wynik Telewizji Publicznej to aż 65,13% udziału w rynku spośród wszystkich stacji.
Wyniki na żywo - sprawdź na kogo warto postawić
Tabele i statystyki z 16 dyscyplin