Numerem 1 w rankingu oglądalności pozostał Polsat Sport (0,77 proc. udziału w rynku ogółem, 0,79 proc. w najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie 16-49 lat). Największymi hitami stacji były półfinałowe mecze Janowicza i Radwańskiej na Wimbledonie (po 1,5 mln oglądających), mecze reprezentacji siatkarzy i piłkarzy oraz gale KSW i bokserskie.
Czytaj także: Majewski vs. Stevens. Przemysław Majewski: Kibicuję Arturowi Szpilce [WYWIAD]
Na drugim miejscu pozostał Eurosport (0,69 proc. w rynku). Na trzecią pozycję awansował Polsat Sport News (0,38 proc.).
Dalsze miejsca w rankingu: 4. TVP Sport (0,28), 5. i 6. Canal+ Sport i Eurosport 2 (po 0,20), 7. Polsat Sport Extra (0,17), 8. i 9. Orange Sport i nSport (po 0,14), 10. Extreme Sports (0,06), 11. Sportklub (0,01).