Według obliczeń DirectSports.com koszulka Angela Di Marii sprzedaje się dużo lepiej niż inne. Spośród ankietowanych blisko 10% (dokładnie 9,59%) kupiło trykot z nazwiskiem argentyńskiej gwiazdy na plecach. Warto jednak zastrzec, że badanie to może być odrobinę mylące, bo pod uwagę nie były brane wszystkie kluby Premier League, a jedynie kilka z nich (Aston Villa, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Manchester United, Manchester City, Tottenham i Newcastle).
Suarez i Torres wrócili na Anfield Road [WIDEO]
Drugi w klasyfikacji był Alexis Sanchez z Arsenalu, ale miał bardzo dużą stratę do Di Marii. Koszulki z jego nazwiskiem stanowiły "zaledwie" 3,80% całkowitych zysków ze sprzedaży wszystkich trykotów wyżej wymienionych klubów. Kolejne miejsce zajął Diego Costa z wynikiem 2,27%. Warto zauważyć, że wszyscy trzej zawodnicy, którzy zajęli czołowe lokaty w tym badaniu, do Premier League trafili w lecie. Dopiero czwartą pozycję zajmuje piłkarz, który w lidze angielskiej gra dłużej niż rok. Co ciekawe jest nim David De Gea, a dla bramkarza to znakomity wynik.
W kontekście Di Marii nie dziwi wysoka sprzedaż koszulek, bowiem Manchester sprowadził go też w celach marketingowych. Ponadto wyliczono, że klub musiałby sprzedać aż 965 tys. trykotów z jego nazwiskiem by wyrównać kwotę jego transferu z Realu Madryt, która wyniosła 59,7 mln funtów.
So who comes out on top as the favourite footy star? Find out all our stats here - http://t.co/YyQfKFTdjp pic.twitter.com/FC8JScBrBg
— SportsDirect.com (@SportsDirectUK) marzec 30, 2015