Anna Lewandowska eksponuje swoją PUPĘ i daje WIELKĄ PRZESTROGĘ wszystkim ludziom [ZDJĘCIE]

2020-09-15 18:50 Mil
Anna Lewandowska
Autor: Instagram/annalewandowskahpba Anna Lewandowska

Anna Lewandowska przez ostatnie lata dała się poznać jako wielka ekspertka w zakresie zdrowego żywienia. Żona kapitana reprezentacji Polski i gwiazdora Bayernu Monachium, Roberta, za pomocą swoich mediów społecznościwych nie ustaje w poradach, do których mogą stosować się wszyscy fani zdrowego trybu życia, aby poprawiać komfort swoich treningów. Teraz pospieszyła z kolejnymi wskazówkami!

Ostatnie miesiące były w domu Lewandowskich bardzo intensywne. Na początku maja znanej parze powiększyła się bowiem rodzina - do trzyletniej Klary dołączyła maleńka Laura. Okres letni zdominowały natomiast piłkarskie sukcesy Roberta. "Lewy" wraz ze swoim Bayernem Monachium sięgnął po najwyższe laury zarówno w Bundeslidze i Pucharze Niemiec, jak i Lidze Mistrzów. Potem otrzymał okazję do odpoczynku, który wraz z najbliższymi spędził wypoczywając na Sardynii.

Robert Lewandowski dopiero dziewiąty! Oto najlepiej zarabiający piłkarze świata

Teraz wszyscy wrócili jednak już do swojego tradycyjnych zajęć. "Lewy" wznowił treningi w Bayernie, natomiast jego żona realizuje swoje projekty - w tym także te zachęcające społeczeństwo do zmiany trybu życia na zdrowszy. "Cukier. Powiesz: NIE SŁODZĘ. Czyżby? Cukier jest dodawany do mięsa, jogurtów, keczupu, musztardy, płatków śniadaniowych lub .. pieczywa (np. karmel, słód jęczmienny lub pszenny), wszystko po to, aby wydawało się większe, chrupiące i smaczniejsze. Melasa, czyli cukier z buraków, syrop glukozowo-fruktozowy, sztuczne słodziki - to też odpowiedniki cukru. Najczęściej tańsze" - przestrzega Lewandowska.

Wyświetl ten post na Instagramie.
DROGA DO ZDROWIA. 3Czy wiesz, że … poświęcenie dosłownie kilku minut na przeczytanie etykiety ze składem żywności może Cię uratować? Ten temat regularnie przewija się u mnie, czy też innych propagatorów zdrowego trybu życia. Ale wciąż jest potrzeba PRZYPOMINANIA, aby wybierać produkty z jak najkrótszym składem. Bo niestety, przez to, że dodatki do żywności są tak chętnie dodawane przez producentów ciągle jesteśmy narażeni na ich niekontrolowany nadmiar. Przykład? 👉 Sól. W codziennej diecie powinniśmy używać nie więcej niż jedną płaską łyżeczkę soli, czyli 5 g. Jednak producenci często zamiast soli używają – sodu (Na). Zawartość sodu powinniśmy pomnożyć razy 2,5. Znajdziemy go w wędzonym łososiu, płatkach kukurydzianych, kabanosach A TAKŻE w wodach wysoko- i średniozmineralizowanych, które są bogate min. w wapń, magnez, potas.Zwracajmy szczególną uwagę na: pieczywo, sery dojrzewające i topione, mięso, wędliny, konserwy oraz dania typu instant.Jeśli lubicie burgery - zróbcie je sami😇 Pamiętajmy o ilości spożycia soli, bo jej nadmiar może powodować nadciśnienie i miażdżycę. 👉Cukier. Powiesz: NIE SŁODZĘ. Czyżby? Cukier jest dodawany do mięsa, jogurtów, keczupu, musztardy płatków śniadaniowych lub .. pieczywa (np. karmel, słód jęczmienny lub pszenny) wszystko po to, aby wydawało się większe, chrupiące i smaczniejsze. Melasa, czyli cukier z buraków, syrop glukozowo-fruktozowy, sztuczne słodziki - to też odpowiedniki cukru. Najczęściej tańsze. Odsyłam do słodzieł naturalnych. np. ksylitol czy erytrol, które dostarczają znacznie mniej kcal niż cukier rafinowany. A co powiecie na stopniowe odzwyczajanie się od wszelkiego dosładzania? Dobra, przyznajcie się, kto lubi żelki?🍇🍓🍎 Zwłaszcza hmm, truskawkowe, wiśniowe- te czerwone? Czym są barwione? Wiecie? 👉 E120 czyli koszenilą. Czerwony barwnik pozyskiwany z robaków żerujących na kaktusach. Tańsze w pozyskaniu, poprzez zmielenie suszonych owadów i mszyc wcale nie odstrasza łasuchów lodów czy jogurtów owocowych. Na nadmiar E120 uczulam np. astmatyków Lista jest znacznie dłuższa, ale nie sposób nie wspomnieć o 👉pleśni, czyli Kwasie benzoesowym (E210) i 👉E621, czyli glutaminianie monosodowym... Cd w komenatrzu Post udostępniony przez 𝐀𝐧𝐧𝐚 𝐋𝐞𝐰𝐚𝐧𝐝𝐨𝐰𝐬𝐤𝐚 (@annalewandowskahpba)

Nad kwestią spożywania cukrów w różnego rodzaju produktach z pewnością warto się pochylić. Czasami niewiele wystarczy, aby zmienić swoją dietę, a nawet całe życie na dużo bardziej wartościowe!

Super Raport 15.09 (Goście: Agnieszka Dziemianowicz-Bąk z Lewicy, Krzysztof Kwiatkowski - senator, były szef NIK oraz adwokat Michał Wawrykiewicz)

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Najnowsze