Jego cześć dochodów z tego projektu była przeznaczona na cele charytatywne, a dokładnie na fundację Michalczewskiego "Równe Szanse", która otrzymywała od FoodCare 1,5 proc. przychodów ze sprzedaży napoju Tiger.
Przeczytaj koniecznie: Lech Poznań coraz wyżej w rankingu!
Ostatnio FoodCare wypuściła na rynek konkurencyjny dla "Tigera" -N-Gine promowany przez Roberta Kubicę (26 l.).
Michalczewski uznał, że firma złamała postanowienie z umowy, mówiącej, że musi konsultować z nim wszystkie strategiczne decyzje dotyczące marki. Michalczewski skierował sprawę do sądu.
Przeczytaj koniecznie: Jedni pomstują, inni balują
Na wniosek byłego boksera wymiar sprawiedliwości, wydał komorniczy nakaz zajęcia w siedzibie FoodCare wszystkich produktów ze znakiem Tiger.
Dariusz Michalczewski w sądowym sporze z producentem napojów "Tiger"
2010-12-09
15:00
Były bokser Dariusz Michalczewski (42 l.) w okresie swojej kariery w Niemczech zyskał przydomek "Tiger" - czyli tygrys. Potem udostępnił go i na okres promocji stał się twarzą marki napojów Tiger, produkowaną przez FoodCare.