Jak pisze „Forbes”, w rankingu stworzonym przy współpracy Press-Service Monitoring Mediów Iga Świątek została zwyciężczynią zestawienia, „osiągając przy tym rekordową wartość medialną, jakiej dotychczas w naszym rankingu w ciągu ostatnich lat nie notowaliśmy – ponad 713 mln zł (wzrost względem 2021 r. aż o 319 mln zł)”. Wyniki przedstawiono podczas konferencji poświęconej najważniejszym wyzwaniom, dobrym praktykom i postulatom związanym z rolą kobiet w społeczeństwie i biznesie, która odbyła się 22 czerwca w Warszawie.
Wyjątkowe spotkanie Igi Świątek i Huberta Hurkacza. Polka odnalazła go w Londynie
W „Rankingu 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes Women 2022” Iga Świątek drugi raz znalazła się na podium. Jak mówił Piotr Zieliński, przedstawiciel redakcji „Forbes Women”, „chcąc wyłonić liderki rankingu, w tegorocznym zestawieniu wraz z partnerem publikacji Press-Service Monitoring Mediów analizie poddano łącznie ponad 3,2 mln publikacji, a wartość medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 8,6 mld zł.”
Niepokojące zdjęcia Igi Świątek z treningu. Potrzebna była pomoc, kolano musiało być opatrywane
Wartość medialna Igi Świątek, dzięki jej fantastycznym sukcesom na korcie, wzrosła od ubiegłego roku aż o 319 mln złotych. Takiej sumy jak obecne 713 mln zł tenisistki jeszcze w rankingu nie zarejestrowano.
Wimbledon DRABINKA LOSOWANIE Z kim gra Iga Świątek
– Wpływ na taki wynik mają oczywiście sukcesy sportowe, które przekładają się na olbrzymie zainteresowanie mediów jej sylwetką, ale sami kibice cenią przecież Igę za naturalność i zaangażowanie w sprawy społeczne. Nasza tenisistka, zabierając głos w przestrzeni publicznej, coraz więcej miejsca poświęca na mówienie o tym, co jest dla niej ważne poza kortem – mówił Zieliński.