Firma FoodCare, która jest właścicielem najlepiej sprzedającego się w Polsce napoju energetycznego "Tiger", niedawno wprowadziła na rynek nowy produkt - "n-gine". Jego twarzą jest najpopularniejszy polski sportowiec - Robert Kubica. Reklama napoju jest widoczna na jego kombinezonie oraz bolidzie Renault.
FoodCare chce zaangażować do współpracy kolejne gwiazdy polskiego sportu: grającego w NBA Marcina Gortata oraz Agnieszkę Radwańską, którzy promowaliby napój izotoniczny "4move"
- Rzeczywiście, dostałam propozycję i jestem zainteresowana współpracą z FoodCare - przyznaje tenisistka w rozmowie z "Super Expressem". - Na razie nie rozmawialiśmy o szczegółach, czekam na konkretną propozycję kontraktu.
Agnieszka przyznaje, że są pewne produkty, których nie zgodziłaby się reklamować. - Nie będę brała udziału w żadnych kontrowersyjnych projektach - zaznacza.
- Ale przecież to naturalne, żeby sportowiec reklamował napój izotoniczny czy energetyczny albo sprzęt sportowy.
Najlepsza polska tenisistka właśnie skończyła obóz przygotowawczy w Gdyni i wyleciała do Stanów Zjednoczonych na pięć turniejów, w tym wielkoszlemowy US Open. - Mam nadzieję, że kiedy wrócę do Polski, dojdzie do podpisania kontraktu z FoodCare - zwierza się Isia.
Radwańska nie ukrywa, że chętnie by się spotkała w reklamie z Kubicą i Gortatem. - Obu bardzo cenię. Bardzo lubię wyścigi Formuły 1, oglądam je zawsze, kiedy tylko mogę. Gortata w akcji jeszcze nie widziałam, ale może się uda podczas któregoś z turniejów w USA? - mówi.
Firma FoodCare nie ukrywa, że Radwańska, Kubica i Gortat mają jej pomóc w realizacji bardzo ambitnych planów. Wiesław Włodarski, przewodniczący rady nadzorczej, wierzy, że do końca przyszłego roku "n-gine" zajmie drugie miejsce w Europie pod względem sprzedaży.