W 2013 roku rozpoczęła się współpraca Suzuki z polską koszykówką. Marka motoryzacyjna promuje hasło "Way of Life", czyli taki styl życia, który zakłada aktywność fizyczną, funckjonowanie w dynamicznym tempie. Takie założenia świetnie wpisują się w ideę sportu, dlatego Suzuki coraz bardziej angażuje się w działania sponsorskie w tej dziedzinie życia. Producent samochodowy ogłosił niedawno współpracę z piłkarskim klubem Korona Kielce. Teraz zwiększa swoje zaangażowanie w sponsoring polskiej koszykówki, co potwierdza zainteresowania marki sportem i wszystkim tym, co wiąże się z konkurencją sportową.
Branża samochodowa kojarzy się z szybkością i dynamiką, a więc wszystkim tym, co ma znaczenie także w poszczególnych dyscyplinach sportowych. Z pewnością i koszykówka wpisuje się w ideę marki Suzuki. Dla wielu kibiców parkiet i wydarzenia z nim związane to także swoiste "Way of Life". Wydaje się więc, że decyzja o silniejszym powiązaniu producenta z tą dyscypliną sportową jest decyzją jak najbardziej świadomą i trafioną.
Suzuki zostanie Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarzy i Koszykarek. Logo japońskiej marki będzie umieszczone na bandach, parkietach, a także strojach zawodników, zawodniczek i sztabów szkoleniowych. Ponadto Suzuki od tej pory będzie Sponsorem Oficjalnym Energa Basket Ligi, co daje prawo umieszczenia logotypu na bandach, telebimach, podczas meczów i konferencji. Podobne korzyści firma czerpać będzie z racji zaangażowania jako Tytularny Sponsor Pucharu Polski.
W zamian, polska koszykówka otrzyma środki finansowe, a także flotę 100 samochodów Suzuki.