O niedzielnym występie Tomasza Hajty w "Cafe Futbol" powiedziano już chyba wszystko. Przypomnijmy, że w trakcie programu komentator Polsatu bez słowa wstał i wyszedł ze studia. Kibice natychmiast połączyli fakty i stwierdzili, że wpływ na to mogła mieć suto zakrapiana impreza poprzedniej nocy. Hajto bawił się bowiem na chrzcinach i choć jeszcze na wizji powiedziano, że powodem takiego zachowania były "sprawy rodzinne", to widzowie i tak wiedzieli swoje.
A teraz o byłym reprezentancie Polski znów jest głośno! I po raz kolejny z powodu alkoholu. Dosłownie kilkadziesiąt godzin po "Cafe Futbol" okazało się bowiem, że Hajto będzie reklamował... piwo Harnaś (Carlsberg Polska)!
Chodzi konkretnie o kampanię "Orły Harnasia", która została stworzona z myślą o zbliżających się mistrzostwach świata w Rosji. Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl komentator Polsatu jako uznany ekspert ma pomagać promować akcję w Internecie, m.in. na Facebooku.
Stworzony na potrzeby kampanii spot reklamowy będzie emitowany w sieci, ale też w takich telewizjach jak TVN, Polsat, TVP1 czy TVP2. Co prawda Hajto w nim nie występuje, ale jego współpraca z Harnasiem wzbudziła spore kontrowersje wśród kibiców. Szczególnie w obliczu niedzielnego "popisu" w emitowanym na żywo programie Polsatu.
Nic lepszego już dziś nie zobaczę. W niedzielę Tomasz Hajto chwiejnym krokiem wychodzi ze studia #cafefutbol (https://t.co/skBJneKvZ3), dziś zostaje twarzą Harnasia pic.twitter.com/S85gP2kti4
— Adam Zajączkowski (@adam_z89) 24 kwietnia 2018
Wyniki, statystyki i tabele na żywo -> Sprawdź tutaj na kogo stawiać
Aż 16 dyscyplin!