Tyson w przyszłym tygodniu przyleci do Polski. Podpisze kontrakt z firmą Food Care, producentem napoju energetycznego Black. Mike Tyson będzie nową twarzą marki, która ostro rywalizuje z Tigerem Dariusza Michalczewskiego.
- Zapowiada się ciekawa walka, kto wie, może nawet pójdzie na pięści - śmieje się "Tygrys". - A poważnie mówiąc, to życzę Mikowi Tysonowi wszystkiego dobrego. To był genialny bokser, jeden z najlepszych w historii. To byłaby dla mnie prawdziwa przyjemność spotkać się z nim i pogadać o boksie.
ZOBACZ: Mike Tyson przyleci do Polski
Tyson i Michalczewski będą promować dwie czołowe marki na polskim rynku napojów energetycznych. Liderem sprzedaży jest Tiger (10,4 procent, według danych z marca), za nim są: Black (9,5), Red Bull (5,8) i Burn (5,2). Promowany przez Tomasza Adamka (36 l.) "Las Vegas" ma mniejsze udziały w rynku.
Sponsorzy dodają im skrzydeł
- Dariusz Michalczewski - Tiger
- Mike Tyson - Black
- Adam Małysz, Zbigniew Bartman, Tadeusz Błażusiak, Jarosław Hampel, Sylwia Gruchała - Red Bull
- Tomasz Adamek - Las Vegas