Ania Lewandowska mówi TEMU zdecydowane "NIE". Chodzi o bezpieczeństwo [ZDJĘCIE]

2020-01-24 11:32 MD
Anna Lewandowska
Autor: Instagram Anna Lewandowska

Anna Lewandowska wchodzi w finalny okres swojej ciąży. Żona kapitana reprezentacji Polski nie przestaje jednak aktywnie działać zawodowo i cały czas dzieli się z fankami spostrzeżeniami na temat błogosławionego stanu. Tym razem postanowiła je przestrzec. Podkreśla, aby pod żadnym pozorem nie robić jednej rzeczy.

Już niedługo niespełna trzyletnia Klara Lewandowska będzie miała rodzeństwo. Czas oczekiwania na drugiego potomka "Lewego" oraz jego żony powoli się kończy. Szacuje się, że Ania urodzi drugie dziecko na początku wiosny. Jasne jest zatem, że na tak zaawansowanym etapie ciąży na wszystko trzeba uważać już podwójnie. A zwłaszcza, gdy prowadzi się tak aktywne i bogate w różne działania życie jak znana trenerka fitness.

Na swoim Instagramie kobieta postanowiła odnieść się do niektórych kwestii związanych z treningami w ciąży, w tym także do robienia brzuszków. "Czy robić klasyczne brzuszki angażujące mięśnie proste brzucha? Zdecydowanie NIE!!! Ciąża to nie jest czas na tego typu trening z dwóch powodów" - napisała żona snajpera Bayernu Monachium jasno dając do zrozumienia, co sądzi o takim pomyśle. I rozwinęła swą myśl.

Wyświetl ten post na Instagramie.
Z drobnym wyprzedzeniem przygotowałam Wam, drogie przyszłe mamy, bardzo ważny post. KOLEJNY POST Z CYKLU "CIĄŻA". Planowo, miał pójść po moim powrocie z obozów, ale coraz częściej zadajecie mi pytania o 👉 trenowanie mięśni brzucha w ciąży. Czy robić klasyczne brzuszki angażujące mięśnie proste brzucha? 🤰🏽 Zdecydowanie NIE!!!⛔ Ciąża to nie jest czas na tego typu trening z dwóch powodów. (O kresie białej pisałam na blogu www.hpba.pl) 1. Mięśnie ciążowego brzucha naturalnie ulegają rozciąganiu, a ćwiczenia dodatkowo spowodują rozejście mięśni prostych brzucha. A mięśnie skośne? Jak wiadomo nie da się ich ćwiczyć bez angażowania mięśni prostych...🤷‍♀️ 2. Nie zaleca się także wykonywania ćwiczeń w drugim trymestrze ciąży. Wówczas macica oraz dziecko powiększając się uciska żyłę dolną biegnącą wzdłuż kręgosłupa, co może spowodować niedotlenienie maleństwa (niektóre kobiety mogą czuć dyskomfort oraz zawroty głowy w tej właśnie pozycji) Najbezpieczniejszą pozycją w treningu jest leżenie na boku. 3.Dodatkowo, ćwiczenia mięśni prostych brzucha wymagają parcia zwiększającego ciśnienie w klatce piersiowej (śródpiersiowe) oraz w jamie brzusznej (śródbrzuszne) – mogą spowodować przedwczesny poród, a w pierwszych miesiącach ciąży nawet poronienie. Ćwiczymy jedynie mięśnie głębokie oraz dna miednicy. Jeśli kobieta zauważy pierwsze symptomy ROZEJŚCIA SIĘ MIĘŚNI PROSTYCH BRZUCHA, to powinna się skonsultować z lekarzem lub rehabilitantem/fizjoterapeurą i zaczerpnąć fachowej wiedzy jak zatrzymać proces i wzmocnić mięśnie brzucha. ➡️Polecam szczególnie fizjoterapeute uroginekologa🙌🙌🙌🙌🙌 PAMIETAJCIE, ŻE KAŻDA CIĄŻA JEST INNA I POTRZEBUJE INDYWIDUDALNEGO PODEJŚCIA 🙌🙏 Ostrożności nigdy za wiele mamusie ❤️🤰🏽całuje #ann #healthyteam #healthymom #mom #pregnantworkout #pregnant #6monthsoregnant #fit Post udostępniony przez Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)

To kolejny raz, kiedy kobiety mogą czerpać ze skarbnicy wiedzy sportowej, jaką niewątpliwie jest Anna Lewandowska. 31-latka ponownie opublikowała ważne informacje, które bez wątpienia przydadzą się osobom znajdującym się w stanie błogosławionym.