Za realizację spotu odpowiedzialna jest firma Opus Film. Fabuła skupia się na młodym chłopcu z Wielkiej Brytanii, który podczas wakacji udał się na wycieczkę do Polski. Po powrocie opowiada on o wrażeniach swojemu koledze z ławki. I fakt - efekty specjalne mogą robić wrażenie, podobnie jak dość oryginalne podejście do historii kraju.
Justyna Kowalczyk wylicytowała własną sztabkę złota!
Nas najbardziej zachwycił oczywiście wyłaniający się z morza stadion PGE Arena w Gdańsku. Niepokoi tylko wielofunkcyjność nadmorskiego obiektu. MSZ traktuje go jak okręt, a przecież jeszcze w Helloween operator obiektu przemienił jeden z najefektowniejszych stadionów piłkarskich w Europie w... dynię. Pamiętając o tym, jak skończył Stadion Dziesięciolecia, pojawiają się u nas jak najgorsze przeczucia.
Pozostaje jeszcze pytanie, czy wszyscy spot firmy Opus Film zrozumieją tak, jak oczekują tego twórcy. Gdy sami pierwszy raz udaliśmy się z małym Brytyjczykiem do Warszawy, przed oczami wcale nie stanął nam obraz Jana Matejki, tylko 11 listopada. Sprzed roku. I jeszcze kilku poprzednich.
KLIKNIJ: Polub Gwizdek24.pl na Facebooku i bądź na bieżąco!
ZAPISZ SIĘ: Codzienne wiadomości Gwizdek24.pl na e-mail