Cristiano Ronaldo musi się zmierzyć z zarzutami wymierzonymi w swoim kierunku. Zawodnik reprezentacji Portugalii nie tak dawno temu zaprezentował swój nowy produkt, jakim jest woda mineralna URSU9. Napój, reklamowany jako bardzo dobrej jakości produkt z dużą ilością zdrowotnych składników został właśnie zmiażdżony przez ekspertów, którzy dopatrzyli się szeregu fałszywych informacji. Nie wygląda to dobrze.
Ronaldo oszukał fanów? Eksperci dopatrzyli się nieprawidłowości
Reklama wody URSU9 opierdała się na prezentowaniu produktu jako wody alkaicznej, zawierającej właściwości zdrowotne i antyoksydacyjne. Portal "El Comidista" postanowił jednak zbadać temat i zrobił analizę ph wody. Okazało się, że wyniki napoju nie pokrywają się jakkolwiek z reklamą. Portal zarzuca producentowi wody rozpowszechnianie fałszywych treści i wprowadzanie w błąd kupujących. Inną wpadką ma być kampania reklamowa, w której, jak twierdził producent, wykorzystano ujęcia wodospad Aguas Mineras de Avila. Tak naprawdę ma to być portugalska Cascata da Fraga da Pena.Jak na razie sam Ronaldo nie odniósł się do informacji podawanych przez media.