Austriak dyskutował z dziennikarzami na temat zmian w bolidach. Spodbały mu się zmiany w aerodynamice, które zakładają, że przednie skrzydło jest zamontowane niżej i jest szersze. Odwrotnie natomiast wygląda sytuacja z tyłu bolidu - skrzydło jest wyższe i węższe
- Będzie ciekawiej, tego jestem pewien. Teraz o wiele łatwiejsze stanie się wyprzedzanie, ponieważ będzie można jeździć bliżej - powiedział Klein na oficjalnej stronie internetowej Formuły 1. - Większe przednie skrzydło sprawi, że oś będzie stabilniejsza, natomiast tylne skrzydło zredukuje w dużej mierze tzw. brudne powietrze, które przeszkadzało w mijaniu - zauważył.
O KERS równiez wypowiada się pozytywnie. Klein nie uważa, aby system faworyzował małych i lżejszych kierowców, do ktorych nie zalicza się Robert Kubica. - KERS to bardzo ciekawy pomysł i moim zdaniem słuszny. Szczególnie na prostych bolidy będą dzięki niemu osiągały większe prędkości. Głosy, które docierają o faworyzowaniu przez wprowadzenie KERS drobniejszych kierowców są wypowiadane na wyrost, 10 kg. masy ciała daje 10 kg. więcej możliwości balansowania bolidem - stwierdził.