Krzysztof Stanowski, Bartosz Węglarczyk

i

Autor: Youtube / ZRZUT EKRANU, Archiwum prywatne Krzysztof Stanowski, Bartosz Węglarczyk

Stanowski wypomniał przeszłość Węglarczyka! Zarzuca mu hipokryzję

2021-08-07 16:56

Piękna słoneczna sobota, a na Twitterze rozpętała się wielka burza. Wszystko rozpoczęło się od wpisu Bartosza Węglarczyka, który skrytykował dziennikarzy reklamujących firmy bukmacherskie. Momentalnie odpowiedział mu Krzysztof Stanowski, który zarzucił mu hipokryzję. Wypomniał też jego słowa z przeszłości. Internauci podzielili się na dwa obozy.

Życie w internecie często zatacza koło. Dziennikarskie przepychanki w mediach społecznościowych to nic nowego. Kolejny raz w sieci zagotowało się między kilkoma osobami. Bartosz Węglarczyk opublikował na Twitterze artykuł z portalu "Wirtualne Media" o współpracy dziennikarzy z firmami bukmacherskimi. - Dziennikarz nie może być słupem reklamowym, a słup reklamowy nie może być dziennikarzem. Kropka. Jest dla mnie szokujące, że ktoś próbuje się z tego tłumaczyć. Dziękuję, Mirek Żukowski, że pokazywanie standardów - napisał na Twitterze. Momentalnie odpowiedział mu Mateusz Borek. - W Polsce blisko 100 dziennikarzy współpracuje z bukami. Uderza się cały czas w tych samych 4-5. Ale jakoś nie widziałem by ktoś napisał o naszych stałych akcjach charytatywnych; których jakoś inni nie robią w tych większych i „lepszych” mediach. Pozdrawiam - stwierdził jeden z założycieli "Kanału Sportowego".

Mateusz Borek szczerze o porażce siatkarzy. Dziennikarz nie ukrywał żalu

Stanowski odpowiedział Węglarczykowi. Burza na Twitterze

Swoje trzy grosze do całej sprawy dodał także inny dziennikarz "Kanału Sportowego" i założyciel Weszlo.com, Krzysztof Stanowski. Ten zarzucił Węglarczykowi hipokryzję. Przypomniał sytuację z 2017 roku, gdy dziennikarz Onetu prowadził jedną z imprez komercyjnych i to jemu zarzucano udział w reklamie. - Dość, wystarczy już zajmowania się dziennikarzy dziennikarzami - mówił. Stanowski użył tych słów przeciwko Węglarczykowi.

 - Chociaż to akurat ładne. W zasadzie: parsknąłem. "Wystarczy, dość już zajmowania się dziennikarzy dziennikarzami" To jest właśnie hipokryzja tych ludzi. Bartosz Węglarczyk przed Państwem - napisał. Użytkownicy Twittera znowu podzielili się na dwa obozy, dyskutując między sobą o etyczności reklamowania bukmacherów przez dziennikarzy. Zdania były podzielone. -

Sonda
Czy to etyczne, by dziennikarze sponsorowali firmy bukmacherskie?

Najnowsze