Konferencja w Berlinie, na której zaprezentowano team Skoda Polska Motorsport, była pokazem tego, jak marka angażuje się we wszystkie swoje projekty. Obecni poznali nie tylko nowy projekt, lecz także mieli możliwość skorzystania z porad ekspertów, pomagających doskonalać jazdę w Akademii RS. Na deser zapewniono przejazd na siedzeniu pilota u boku Mikołaja Marczyka w rajdowej Fabii R5.
Zobacz: Tak Mikołaj Marczyk został rajdowcem
- Motorsport to jeden z filarów naszej marki - przyznał Tomasz Porawski. - Skoda Polska Motorsport ma popularyzować jazdę sportową. Chcemy korzystać z osoby "Miko", żeby przekazywać wskazówki również kursantom naszej Akademii - dodał dyrektor Skoda Polska.
Porawski zdradził także cele, jakie staną przed załogą Marczyk-Gospodarczyk oraz samą marką. - Celem sportowym jest podium Mistrzostw Polski w klasyfikacji generalnej. Nie chcemy jednak wywierać presji na wciąż niedoświadczonego Mikołaja. Celem marketingowym jest z kolei przedstawienie Skody jako marki młodej i dynamicznej - przyznał.
Przeczytaj też: Nowy gracz w polskim motorsporcie!
Wiemy także, że Skoda traktuje motorsport jako swojego rodzaju pole badawcze. - Nie robimy dalekosiężnych planów. Największym znakiem zapytania jest to czy nadążymy za tępem rozwoju Mikołaja Marczyka - powiedział Tomasz Porawski. - Na ten moment lista partnerów teamu jest zamknięta - dodał także.