W sezonie 2019 do cyklu Grand Prix Formuły 1 Williams zaprezentuje się zupełnie przebudowany. Najważniejszymi zmianami są oczywiście stanowiska kierowców wyścigowych. W nowej kampanii za kierownicami wyścigowych bolidów stajni z Grove ścigać się będą Robert Kubica i George Russell. Oprócz tego Brytyjczycy muszą szukać możnych inwestorów. Największą stratą w porównaniu do ubiegłych lat jest wycofanie się ze wspierania zespołu firmy Martini. Jednym ze sponsorów został polski Orlen.
W czwartek poinformowano o kolejnym wspierającym. Współpracę z Williamsem nawiązał James Harvest Sportswear. Firma ta ubierze członków zespołu z Wielkiej Brytanii podczas wyścigowych weekendów. - Z przyjemnością witamy nowego partnera na pokładzie Williamsa. W trakcie sezonu nasi pracownicy podróżują po całym świecie i potrzebują wiele kompletów ubrań. Ważne jest, abyśmy w tej sytuacji współpracowali z firmą, która jest gwarancją wysokiej jakości i stylu - podkreśliła szefowa Williamsa, Claire Williams. - Sporty motorowe są częścią naszego DNA od wielu lat. Możliwość współpracy z jednym z gigantów królowej motorsportu to dla nas spełnienie marzeń - stwierdził z kolei dyrektor generalny grupy Texet, właściciela marki James Harvest Sportswear, Tom van Heffen.
Po raz pierwszy odzież nowego sponsora Williamsa powinniśmy zobaczyć na przedstawicielach tego zespołu już 18 lutego. Wtedy to w Barcelonie odbędą się oficjalne testy zimowe przed pierwszym wyścigiem Grand Prix sezonu 2019, który przeprowadzony zostanie w Australii.
Polecany artykuł:
Polecany artykuł: