Muzeum Narodowe w Warszawie rozpoczęło kampanię "A ty, co zobaczysz?", którą reklamuje swoje zbiory. W dość nietypowy sposób. Jej celem jest bowiem przekonanie, że w muzeum coś dla siebie może odnaleźć każdy - nie tylko znawcy sztuki. Dlatego też do wzięcia udziału w niej zaproszono reprezentantów różnych środowisk - łącznie ze sportem, muzyką czy podróżnictwem.
W spocie promocyjnym wystąpił bowiem m.in. Marcin Gortat! - Muzeum Narodowe jest jednym z pierwszych miejsc, które od lat pokazuje moim gościom m.in. ze Stanów Zjednoczonych. Byłem w nim wielokrotnie i cieszę się, że mogłem wziąć udział w kampanii „A Ty, co zobaczysz? - powiedział polski koszykarz, który w filmiku z uwagą oglądał obraz "Bitwa pod Grunwaldem" Jana Matejki. Sam 33-latek chętnie inwestuje w sztukę. Od dawna kupuje obrazy, a w jego kolekcji jest kilka dzieł zagranicznych i polskich twórców.
- Obrazy ożywają, kiedy je oglądasz. Kiedy patrzę na bitwę, widzę mecz. Mecz to walka ramię w ramię. To kontuzje zawodników i strategiczne decyzje trenerów, aby z obrony przejść do ataku. Walczyć do końca i wygrać. Bo każdy mecz to bitwa. A Ty? Co zobaczysz?” - mówi Gortat w spocie. Poza nim udział w akcji promocyjnej Muzeum Narodowego w Warszawie udział wzięła też m.in. znana piosenkarka Monika Brodka, czy podróżnik Marek Kamiński.
Zobacz: Aleksander Balcerowski zrobił kolejny krok na drodze do NBA
Przeczytaj: Polski zawodnik handlował narkotykami w zespole? Usłyszał zarzuty
Sprawdź: Mariusz Wach poznał kolejnego rywala. Powalczy w Święto Niepodległości