Anna Lewandowska twarzą kolejnej marki. Będzie promowała...

2018-01-17 12:37

Anna Lewandowska stała się ikoną zdrowego trybu życia. Kolejne marki zapraszają żonę kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski do współpracy. Tym razem trenerka fitness została twarzą wody mineralnej. Niedługo pojawi się w reklamach Kingi Pienińskiej, a jej wizerunek będzie także na etykietach butelek.

Anna Lewandowska i Kinga Pienińska będą współpracowały w szerokim zakresie. Żona najlepszego polskiego piłkarza pojawi się w spotach telewizyjnych, działaniach PR i innych formach, mających zachęcać do zdrowego stylu życia. - Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny - powiedziała portalowi wirtualnemedia.pl Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.

Anna Lewandowska jest chętnie zatrudniana przez wielkie firmy do celów marketingowych. Trenerka fitness pełni rolę ambasadorki Head&Shoulders oraz Gilette Venus. Współpracowała także z bankiem BZ WBK. Właścicielem wody Kinga Pienińska jest firma Oshee Polska, mająca 100% udziałów.

Sprawdź też: Robert Lewandowski w nowej roli. Uczy jak zrobić idealne selfie! [WIDEO]

Najnowsze