Anna Lewandowska i Kinga Pienińska będą współpracowały w szerokim zakresie. Żona najlepszego polskiego piłkarza pojawi się w spotach telewizyjnych, działaniach PR i innych formach, mających zachęcać do zdrowego stylu życia. - Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny - powiedziała portalowi wirtualnemedia.pl Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.
Anna Lewandowska jest chętnie zatrudniana przez wielkie firmy do celów marketingowych. Trenerka fitness pełni rolę ambasadorki Head&Shoulders oraz Gilette Venus. Współpracowała także z bankiem BZ WBK. Właścicielem wody Kinga Pienińska jest firma Oshee Polska, mająca 100% udziałów.
Sprawdź też: Robert Lewandowski w nowej roli. Uczy jak zrobić idealne selfie! [WIDEO]