Wiele miesięcy kosztowało zespół Williamsa, by przygotować Robertowi Kubicy spersonalizowaną kierownicę. Brytyjski team miał wielkie kłopoty ze współpracą z Polakiem. Zupełnym przeciwieństwem jest kooperacja naszego kierowcy z Alfa Romeo Racing Orlen i Orlen Team ART. Zawodnik szybko dostał dostosowane do siebie kierownice. Dzięki temu, będzie mu łatwiej rywalizować i dostarczać nowe dane.
Kubica poprawiał się z dnia na dzień na testach DTM [KOŃCOWE WYNIKI]
Po zakończeniu czterodniowych, przedsezonowych testów DTM, Kubica opowiedział o tym, jak przygotowano jego pojazd. Czym różni się od jej standardowej wersji, którą dysponują jego przeciwnicy? Okazuje się, że poza kierownicą zmian nie ma zbyt wiele, co z pewnością ułatwiło jej przystosowanie!
- Szczerze mówiąc, nie ma zbyt wielu zmian w moim BMW. Jedyna różnica jest taka, że łopatka do zmiany biegów i regulacja siły docisku hamulca znajdują się po lewej stronie. Poza tym, nie potrzebowałem jakichś drastycznych zmian, aby dopasować wóz do mojej sytuacji - szczerze mówi Kubica w wywiadzie dla "Touring Car Times".
Ze względu na swoje ograniczenia Robert Kubica ma inną kierownicę niż rywale z DTM
Problem u Roberta Kubicy stanowi prawa ręka, która po wypadku nie jest w pełni sprawna. Podczas poprzedniego sezonu Formuły 1, Polak udowodnił, że nie stanowi to dla niego wielkiego problemu. Pokazał to chociażby podczas GP Niemiec, w ramach którego zdobył jedyny punkt dla teamu Williamsa.