Vancouver 2010: Sposoby na reklamowe zakazy

2010-02-05 22:41

MKOl. postanowił wyjątkowo rygorystycznie przestrzegać podczas igrzysk w Vancouver zakazu używania reklamy. Oczywiście poza reklamami oficjalnych sponsorów ruchu olimpijskiego.

Jakakolwiek, nawet niewielka, plakietka na rękawie lub czapeczce może skutkować wykluczeniem zawodnika i odebraniem mu olimpijskich szans.

Wielkie problemy wywołało to wśród skoczków narciarskich, którzy musieli pośpiesznie przygotowywać nowe kombinezony, bo na starych zabroniono zaklejania istniejący reklam plastrami.

Przeczytaj koniecznie: Reklama już cię nie obudzi

Są jednak tacy, którzy te zakazy obchodzą bokiem. Podobno Niemcy będą nosić kurtki w fioletowym kolorze Milki, a  Amerykanie swetry w jaskrawej czerwieni z białym wzorem przypominającym napisy z butelki Coca Coli.

Nasi Partnerzy polecają

Najnowsze

Materiał sponsorowany