Jakakolwiek, nawet niewielka, plakietka na rękawie lub czapeczce może skutkować wykluczeniem zawodnika i odebraniem mu olimpijskich szans.
Wielkie problemy wywołało to wśród skoczków narciarskich, którzy musieli pośpiesznie przygotowywać nowe kombinezony, bo na starych zabroniono zaklejania istniejący reklam plastrami.
Przeczytaj koniecznie: Reklama już cię nie obudzi
Są jednak tacy, którzy te zakazy obchodzą bokiem. Podobno Niemcy będą nosić kurtki w fioletowym kolorze Milki, a Amerykanie swetry w jaskrawej czerwieni z białym wzorem przypominającym napisy z butelki Coca Coli.
Vancouver 2010: Sposoby na reklamowe zakazy
2010-02-05
22:41
MKOl. postanowił wyjątkowo rygorystycznie przestrzegać podczas igrzysk w Vancouver zakazu używania reklamy. Oczywiście poza reklamami oficjalnych sponsorów ruchu olimpijskiego.