Kubica pasuje do Williamsa, bo... może reklamować alkohol

2017-09-19 9:19

Wiele wskazuje, że Robert Kubica (33 l.) otrzyma kolejną szansę na przekonanie do siebie szefów dużego teamu Formuły 1. Po testach w Renault, które nie dały angażu, krakowianin będzie sprawdzany przez ekipę Williamsa. Choć są tacy, którzy twierdzą, że Polak jest za stary na nową karierę w F1, to okazuje się, że jego wiek w przypadku tej drużyny wcale nie jest przeszkodą.

W Williamsie chętniej patrzą na doświadczonych kierowców niż młokosów z mlekiem pod nosem, dopiero wkraczających do wyścigowego cyrku.

O co chodzi? O głównego sponsora - światowy koncern Martini produkujący alkohole. By kierowca jeżdżący w teamie Williamsa mógł reklamować napoje wyskokowe swojego dobrodzieja, musi mieć przynajmniej 25 lat - w wielu krajach to minimalny dozwolony wiek dla osób pojawiających się w kampaniach promocyjnych.

Jak twierdzą niemieckie media, także nowy menedżer Roberta, obecny mistrz świata Nico Rosberg (32 l.), jest skłonny zostać ambasadorem alkoholowej marki.

Kubica miałby zastąpić w drużynie z brytyjskiego Grove Brazylijczyka Felipe Massę (36 l.), byłego wicemistrza świata, który ostatnio nie zachwyca i jest raczej u schyłku kariery. O wszystkim przesądzą testy, ale przynajmniej kryterium wieku Robert ma już spełnione.

Nasi Partnerzy polecają

Najnowsze