Jak dowiedział się "Super Express", jedna z największych polskich firm działających w bankowości kupiła na pniu... 4000 biletów, druga - 2000. Zamówienie aż na 1000 biletów przyszło z jednego z biur podróży w Chicago, na 500 - z Londynu. Prawie 2000 biletów kupionych zostało pierwszego dnia przez Internet. 900 biletów zarezerwował Polsat, który jest organizatorem i sponsorem gali.
A bilety nie są tanie. Najdroższe, bliżej ringu, kosztują po 1000 złotych, najtańsze - po 100 zł.
Hala w Łodzi, gdzie zostanie rozegrany pojedynek, jest największa w Polsce, pomieści na boksie 14 000 widzów, ale wygląda na to, że i dwukrotnie większa byłaby za mała.
Zainteresowanie jest tak olbrzymie, że organizatorzy ograniczyli do 20 pulę bezpłatnych biletów dla głównych bohaterów gali - czyli Gołoty i Adamka - oraz wprowadzają ograniczenie akredytacji dziennikarskich. Dotknąć mogą nawet największe polskie redakcje.
Takiej walki jeszcze w Polsce nie było.