To początek długofalowej współpracy między organizatorem największego wydarzenia sportowego na świecie a Discovery Communications, będącym wiodącym koncernem medialnym. Dzięki niej ponad 700 milionów ludzi będzie mogło obejrzeć rekordową liczbę godzin transmisji z igrzysk olimpijskich już w 2018 roku, gdy olimpiada zimowa odbędzie się w Pjongczang.
Mo Farah uniknął testów antydopingowych przed igrzyskami!
Oprócz tego w Eurosporcie pokazane zostaną imprezy w 2020 roku (letnia olimpiada w Tokio) oraz 2022 i 2024 roku (gospodarze nie zostali jeszcze wybrani). - Ogromnie cieszy nas fakt, że udało nam się dojść do porozumienia. Dzięki niemu zapewnimy wszystkim widzom w Europie najwyższą jakość transmisji igrzysk olimpijskich na wszystkich platformach - powiedział Juan Antonio Samaranch z MKOl.
Discovery Communications nabyło prawa do transmisji we wszystkich krajach Europy z wyjątkiem Rosji.