- Ta niesamowicie inspirująca inicjatywa jest dobrym przypomnieniem, że kobiety mogą dokonywać wielkich rzeczy, bez względu na notoryczną presję i krytykę. Posiadanie tej siły, która pozwala na wyciszenie się i pozostanie skupionym daje mi pewność i zapał w dążeniu do zakładanych celów - powiedziała Bundchen w odniesieniu do całej kampanii reklamowej.
Adamek: Szpilka nie jest stalowy!
Firma dużo wcześniej ogłosiła współpracę z supermodelką, co spotkało się z burzą w mediach społecznościowych. "Pozostań przy modelingu złotko", "Wcale nie jesteś wyjątkowa" czy "Gisele jest taaaka sztuczna" - takie negatywne komentarze zamieszczali internauci. Zostały one wykorzystane w spocie reklamowym, co jakiś czas pojawiając się na ścianach sali treningowej. Wszystko po to, aby pokazać, że "hejterskie" opinie jeszcze bardziej motywują brazylijską piękność. Oczywiście, są też i pozytywne opinie, które także potrafią dodać sporo zapału do pracy.
Spot z supermodelką jest częścią nowej kampanii, zatytułowanej "I will what I want", która ma trafić przede wszystkim do kobiet. Firma Under Armour jest znana z reklamówek, w których występują głównie sportowcy płci męskiej, zazwyczaj bardzo umięśnieni. Sportowa marka chce trochę odejść od tego wizerunku i wypuściła nową linię ubrań, stworzoną specjalnie dla kobiet. Odzież będzie nie tylko odporna na pot, ale także niezwykle modna.
KLIKNIJ: Polub Gwizdek24.pl na Facebooku i bądź na bieżąco!
ZAPISZ SIĘ: Codzienne wiadomości Gwizdek24.pl na e-mail