Adam Małysz to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich ludzi sportu. Kiedyś znakomity skoczek narciarski dawał mnóstwo radości fanom w całym kraju. Choć od zakończenia przez niego kariery minęło już sporo czasu, to Adam Małysz cieszy się niesłabnącą popularnością. Wciąż wykorzystują to potencjalni reklamodawcy. W kampanii na Twitterze wizerunek polskiego człowieka skoków narciarskich wykorzystała Poczta Polska. Na zdjęciu, które znajdziecie w poniższej galerii zdjęć, Adam Małysz przygląda się wyjątkowo długiej liście wydatków, jednak nie załamuje go to, choć zdecydowanie mogłoby! Małysz zachowuje uśmiech na fotce, co wskazuje na przesłanie całego materiału. Do tego Adam Małysz na tym zdjęciu ubrany jest bardzo elegancko, co pokazuje pewną zmianę image'u, jaką "Orzeł z Wisły" przeszedł. Wszelkie szczegóły znajdziecie w poniższej galerii!
Elegancki Adam Małysz patrzy na wielką listę WYDATKÓW i się uśmiecha. Wielu Polaków złapałoby się tylko za głowę!
Adam Małysz w wersji eleganckiej! Kiedyś to nie zdarzało się zbyt często. Dziś jednak Adam Małysz często bierze udział w różnych akcjach marketingowych, które wymagają od niego określonego stroju. Tym razem "Orzeł z Wisły" patrzył na dość długą listę wydatków. Ciekawe jest to, że nie przerażało go to i zachowywał szeroki uśmiech oraz pogodę ducha. Wszystko wyjaśnia jedno zdjęcie!