Gdy przed sezonem 2006 BMW wykupiło większość udziałów od Petera Saubera, cele były jasno postawione: w drugim sezonie podium, w trzecim - zwycięstwo w Grand Prix, w czwartym - mistrzostwo świata. Dwa pierwsze udało się zrealizować. Na ostatniej przeszkodzie zespół z Hinwil jednak się potknął. Z koszmarnie wolnym bolidem nie można było marzyć o tytule. Trudno się nawet dziwić, że szefowie koncernu mieli dość...
Teraz, gdy BMW kończy swoją przygodę z najbardziej elitarnymi wyścigami świata, nie pozostaje nam napisać nic innego, jak "Będą Mieli Wspomnienia". I to jakie!
Węgry 2006 Kubica wjeżdża do gry
Testowy kierowca Robert Kubica zastępuje Villeneuve'a za kierownicą bolidu. W arcytrudnych warunkach Polak jedzie fenomenalnie i zajmuje siódme miejsce. Dziennikarze prorokują: narodziła się gwiazda. W tym samym wyścigu Nick Heidfeld zdobywa pierwsze historyczne miejsce na podium dla BMW.
Kanada 2007 Cudowne ocalenie Roberta
Koszmarny wypadek polskiego kierowcy. Samochód Kubicy z ogromną prędkością wypada z toru i uderza w betonową barierę. Kilkakrotnie koziołkując, przelatuje przez tor i zatrzymuje się na kolejnej betonowej ścianie. Polak cudem wychodzi z kraksy bez żadnych poważnych obrażeń!
Bahrajn 2008 Polak na Pole Position
Początek wspaniałej passy BMW. Robert Kubica wygrywa kwalifikacje w Bahrajnie, zdobywając pierwsze Pole Position dla zespołu. Media na całym świecie bawią się w grę słów, bo Pole to po angielsku Polak, więc Pole Position to nie tylko pierwsze pole startowe, ale także "pozycja Polaka".
Kanada 2008 Mazurek Dąbrowskiego w Formule 1
Niewiarygodne. Polska flaga nad najwyższym stopniem podium, Mazurek Dąbrowskiego i uśmiechnięty Robert Kubica - tego jeszcze w F1 nie było. Niemcy też się cieszą, bo drugie miejsce zajmuje Nick Heidfeld. Mniej cieszył się tylko Mario Theis- sen, którego szczęśliwi kierowcy jego teamu oblali szampanem.
Węgry 2009 Ta ostatnia niedziela...
Trzy lata po debiucie Kubicy i pierwszym podium BMW notuje fatalny występ, żaden z kierowców nie zdobywa punktów. Kilka dni później szefowie koncernu podejmują decyzję o wycofaniu się z Formuły 1.