O tym, że Iga Świątek jest blisko nawiązania współpracy z IMG Tennis, światowym gigantem na rynku marketingowym, mówiło się już od jakiegoś czasu. Przedstawiciel tej agencji zasiadał m.in. w boksie Polki w czasie jej meczów w US Open. Do tej pory główną menedżerką Igi Świątek była Paulina Wójtowicz, która organizowała m.in. z Tomaszem Świątkiem, ojcem tenisistki, turniej WTA rok temu w Gdyni (ostatnio również w Warszawie). Współpraca liderki rankingu z tą agentką nie będzie kontynuowana. "Zmiany te są elementem długofalowej strategii rozwoju, a zakończenie współpracy odbyło się za porozumieniem stron. Po ponad 3 latach pracy w tenisie w roli managerki Paulina Wójtowicz zamierza spełniać się także w nowych obszarach biznesu" - czytamy w rozesłanym do redakcji komunikacie.
Iga Świątek wypływa na szerokie wody. IMG to jedna z największych agencji marketingowych w świecie sportu. Reprezentuje m.in. Carlosa Alcaraza i inne wielkie gwiazdy. W przeszłości jej klientką była też Agnieszka Radwańska, a ta współpraca zaowocowała lukratywnymi kontraktami reklamowymi krakowianki. - To jest moment, który trzeba właściwie wykorzystać - mówił Tomasz Świątek w rozmowie z "Super Expressem" po triumfie Igi w US Open, odpowiadając na pytanie, czy zespół liderki rankingu planuje zbić kapitał na odniesionym w Nowym Jorku sukcesie.
Iga Świątek dopadła Naomi Osakę! Bezradna Japonka mogła się tylko przyglądać!
Iga Świątek konsekwentnie buduje wokół siebie zespół, z którym realizuje cele sportowe, biznesowe i społeczne. W zespole tenisistki pracę mają kontynuować Alina Sikora, odpowiedzialna za realizację kontraktów i współpracę ze sponsorami, oraz PR menedżerka Paula Wolecka zajmująca się obszarem komunikacji i współpracy z mediami.