Iga Świątek

i

Autor: AP Photo Iga Świątek

Coś się święci?

Wielkie zamieszanie z Igą Świątek. Wyciekło jej pismo do urzędu! Fani rozpaleni

2024-12-24 13:45

Iga Świątek dopiero co wzięła udział w pokazowym turnieju w Abu Zabi, a już kilka dni po świętach zagra z Hubertem Hurkaczem w prestiżowym United Cup. To jednak nie koniec emocji związanych z najlepszą polską tenisistką, bo do internetu wyciekło jej pismo skierowane do... Urzędu Patentowego RP. Fani już nie mogą się doczekać oficjalnego startu jej własnej marki!

Wokół Igi Świątek nieustannie jest głośno. Jej powrót na kort w ramach World Tennis League w Abu Zabi elektryzował kibiców, zwłaszcza gdy okazało się, że polska tenisistka spotka się z własnymi "hejterami" atakującymi ją po niedawnej aferze dopingowej. Starciu Świątek z Simoną Halep przyglądano się bacznie, ale na szczęście pokazówka nie przyniosła żadnych nieprzyjemnych ekscesów. Podobnie powinno być w zbliżającym się United Cup, gdzie raszynianka zagra w reprezentacji Polski m.in. z Hubertem Hurkaczem. Zanim jednak wielkie emocje na korcie, fani Igi podekscytowali się możliwym startem jej oficjalnej marki!

Zamieszanie z Igą Świątek. Wszystko przez pismo do urzędu

W poniedziałek, 23 grudnia, wieczorem na portalu X zaczęło krążyć pismo Świątek skierowane do Urzędu Patentowego RP z dnia 5 listopada. Wynika z niego, że tenisistka zarejestrowała nowy znak graficzny, który ma służyć jej własnej marce. Objęła nim naprawdę wiele potencjalnych produktów, m.in. kosmetyki, artykuły papiernicze, odzież czy słodycze. To sugeruje plany wejścia na rynek z marką "Iga Świątek" śladem innych wielkich gwiazd tenisa, jak choćby legendarny Roger Federer. Nic dziwnego, że fani szybko zaczęli żyć tym tematem.

QUIZ: Ile wiesz o Idze Świątek?
Pytanie 1 z 30
Na której nawierzchni najbardziej lubi grać Iga Świątek?

Świątek tworzy własną markę?!

"Nie wiem, co ona kombinuje, ale ja osobiście uznaję, że chcę mieć to wszystko" - napisała jedna z fanek, która rozprzestrzeniła pismo Świątek za portalem espresso.com.pl. Jednakże są też bardziej opanowani sympatycy tenisistki, którzy starali się tłumić nadmierną ekscytację. "Zastrzegła znak, żeby nikt nie wykorzystał do promocji swoich wyrobów jej imieniem i nazwiskiem. To jeszcze nie znaczy, że już tworzy własną markę" - komentowała jedna z internautek. Nie da się jednak ukryć, że możliwy start marki Igi Świątek wywołał spore zamieszanie i niektórzy kibice już są gotowi na zakupy. A jak wiemy, popyt budzi podaż.

"W zaprezentowanym projekcie wyróżnia się minimalistyczna stylistyka. W centralnym punkcie dominuje słowo „Iga.” napisane prostym, lecz wyrazistym fontem. Pod spodem znajduje się nazwisko „Świątek” w formie stylizowanego podpisu. Projekt logo stawia na mocne imię – to ono najbardziej rozpoznawalne jest na arenie międzynarodowej. Jednak podpis „Świątek”, choć estetyczny, jest trudniejszy do odczytania" - czytamy o samym znaku w artykule na espresso.com.pl.

Nasi Partnerzy polecają

Najnowsze