Ania Lewandowska pokazała CIĄŻOWY BRZUSZEK. Doradza przyszłym mamom [ZDJĘCIE]

2019-11-08 15:22 MD

Anna Lewandowska jest znana ze swojego ogromnego zamiłowania do wszelkiej aktywności fizycznej. I nie zamierza z niej rezygnować nawet będąc w ciąży! Żona kapitana reprezentacji Polski opublikowała post, w którym pokazuje swój ciążowy brzuszek i wypisuje, jak można ćwiczyć w stanie błogosławionym. Kobiety spodziewające się narodzin dziecka otrzymały mnóstwo wskazówek!

Od środowego wieczora wszyscy wiedzą, że rodzina Lewandowskich wkrótce się powiększy. Do ich córeczki Klary dołączy kolejny potomek, który przyjdzie na świat w przyszłym roku. W oczekiwaniu na szczęśliwe rozwiązanie i ujrzenie na świecie drugiego swojego dziecka, znana trenerka fitness nie zamierza jednak rezygnować z aktywności fizycznej. Kobieta już ruszyła do ćwiczeń i oprócz porad przyszłych mam opublikowała także zdjęcie z siłowni.

W tekście, który zamieściła Lewandowska, możemy przeczytać m.in. o właściwym trenowaniu poprzez spacery i zapoznać się z przestrogą, aby kobiety, które wcześniej prowadziły siedzący tryb życia, w trening wchodziły stopniowo. Możemy się także zaznajomić ze słowami na temat rozciągania.

"Jeżeli nie jesteś pewna jakie ćwiczenia wykonywać w poszczególnym trymestrze, możesz także skonsultować się z trenerem personalnym i poprosić go indywidualny program treningowy" - podkreśla trenerka fitness.

Wyświetl ten post na Instagramie.
Training done 💪 what about training during pregnancy? Absolutely! You know me since a long time and you know that i have a lot to say regarding this topic 🥰 ____________________ Trening zrobiony 💪 co z treningiem w ciąży? Jak najbardziej TAK! Znacie mnie nie od dziś i wiecie, że specjalizuje się w tym temacie. Dostałam około tysiąca zapytań o trening w ciąży. Zacznijmy od początku! Z całą świadomością pozostałam aktywna, ale trening dobieram do obecnego stanu rzeczy. Co to oznacza? Przede wszystkim to, że lekarz prowadzący powinien stwierdzić czy nie ma przeciwwskazań do trenowania w ciąży, a aktywność powinna być dopasowana do zachodzących zmian w organizmi przyszłej MAMY, POD DANY TRYMESTR (jeszcze będę o tym pisać). Co na początek? ➡️Spacery! Unikanie forsowania ciała, nawet jeśli wcześniej prowadziłyście aktywny tryb życia, 5-minutowe treningi, wydłużane stopniowo o 5 minut, do momentu, aż będziecie w stanie trenować pełne 30 minut. Koncentrując się na właściwym oddechu i korygowaniu postawy możemy skupić się po prostu na rozciąganiu, nie obciążając kręgosłupa. ➡️Jeśli wcześniej prowadziłaś siedzący tryb życia, wprowadzaj trening stopniowo, pod czujnym okiem lekarza i najlepiej dopiero od 12. tygodnia ciąży. Jeżeli nie jesteś pewna jakie ćwiczenia wykonywać w poszczególnym trymestrze, możesz także skonsultować się z trenerem personalnym i poprosić go indywidualny program treningowy ➡️BĘDZIE NOWY PROGRAM! 💥💥Pewnie nie zdziwi Was, to, co planuję w baaardzo niedługim czasie. Dużo nie zdradzę, ale powiem tylko tyle, że będzie to NOWY PROGRAM TRENINGOWY W MOJEJ APLIKACJI @Diet_Training_by_Ann, JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO! Idealny dla każdej przyszłej mamy, na różnym etapie ciąży. Stawiam na wzajemne zrozumienie, wiedzę i profesjonalizm w każdym calu. Przejdziemy przez to razem mamuśki! #annalewandowska #secondtrimester #pregnant #pregnantworkout #dietbyann #fitmama Post udostępniony przez Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba)

"Trening zrobiony! Co z treningiem w ciąży? Jak najbardziej TAK! Znacie mnie nie od dziś i wiecie, że specjalizuje się w tym temacie" - zaznaczyła Ania, dzięki czemu możemy być pewni, że nie zrezygnuje z ćwiczeń fizycznych również spodziewając się narodzin dziecka.

Najnowsze