Już od kilku dni w mediach przewijały się doniesienia dotyczące zakończenia przez PZPN współpracy z niektórymi sponsorami. Mówiono o kilku znaczących firmach i część spekulacji się potwierdziła. W poniedziałkowe popołudnie piłkarska centrala wydała komunikat dotyczący umów sponsorskich, które wraz z końcem 2022 nie zostały przedłużone i doszło do zakończenia współpracy.
PZPN traci sponsorów. Nowe firmy na horyzoncie?
- Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że wraz z końcem 2022 roku wygasły umowy z Oficjalnymi Sponsorami reprezentacji Polski: T-Mobile i OSHEE, a także Oficjalnymi Partnerami reprezentacji Polski: 99RENT i Ustronianką - czytamy na wstępie komunikatu. - W imieniu PZPN pragnę serdecznie podziękować za współpracę naszym Oficjalnym Sponsorom i Partnerom. Wspólnie przeżyliśmy wiele bardzo emocjonujących chwil związanych z polskim futbolem – powiedział sekretarz generalny PZPN Łukasz Wachowski.
PZPN z T-Mobile współpracował od marca 2020 roku, z OSHEE od 1 października 2016, Z firmą 99RENT od 1 sierpnia 2014 roku, natomiast z Ustronianką od 1 stycznia 2015. Sekretarz Generalny PZPN przekazał, że niebawem pojawią się informacje w sprawie nowych umów sponsorskich. - Finalizujemy rozmowy zarówno z naszymi obecnymi, wieloletnimi i zaufanymi partnerami, jak i nowymi firmami, które chcą inwestować w sport i rosnąć w siłę wraz z reprezentacją Polski, czyli najważniejszą drużyną w kraju. Mogę już teraz zdradzić, że nasza piramida sponsorska pozostanie wypełniona, a przychody z tytułu umów sponsorskich będą rekordowe w całej historii PZPN - powiedział Wachowski.