(L)egenda był pierwszym tego typu projektem w naszym kraju. To 30 odcinków serialu o historii klubu, przygotowanego na stulecie istnienia stołecznej drużyny. Długo promowany był jako jeden z priorytetowych projektów TVN-u. Kampania reklamowa na platformie Player.pl - internetowa część TVN - została jednak kilka dni temu zamknięta, a sam tytuł zniknął w ogóle z ramówki! - "Zarząd TVN S.A. podjął decyzję o zaprzestaniu współpracy z Legią, dlatego też materiał nie jest dostępny" - brzmi oficjalny komunikat administratorów serwisu.
Miał być serial. Został tylko transparent i patologia
A wszystko z powodu kontrowersyjnego transparentu, który pojawił się na trybunach stadionu Legii podczas spotkania z Piastem Gliwice. Transparentu skrajnie negatywnego, zapowiadającego wręcz egzekucję: „KOD, Nowoczesna, GW, Lis, Olejnik i inne ladacznice, dla was nie będzie gwizdów, będą szubienice”. Skandal wybuchł, gdy warszawski klub nie podjął działań, które mogłyby twórców podobnych napisów wyeliminować ze spotkań ligowych w przyszłości.
Wojna Legia kontra TVN trwa
To nie pierwszy raz, gdy kibice Legii prowokują konflikt z TVN-em. W latach 2008-2013 spółka ITI, w skład której wchodziła telewizja, była właścicielem stołecznej drużyny. Romans trwał krótko i był bardzo burzliwy. Kibice warszawskiej drużyny świętowali między innymi śmierć jednego z szefów koncernu, skandując - tu już pod adresem Mariusza Waltera - "jeszcze jeden".