Od tego sezonu sponsorem Barcelony jest Spotify, czyli potentat wśród muzycznych serwisów streamingowych na świecie. W efekcie po raz pierwszy w historii stadion Katalończyków zmienił nazwę - z Camp Nou na Spotify Camp Nou. Kontrakt został podpisany na cztery lata i opiewa na kosmiczną sumę 310 milionów dolarów - co roku na konto Barcelony wpływać będzie zatem nieco ponad 75 milionów dolarów. Jak się jednak okazuje, to nie jedyna zmiana w związku z nowym sponsorem klubu.
Specjalne koszulki FC Barcelona na mecz z Reale Madryt
Już w niedzielę w wyjazdowym El Clasico z Realem Madryt piłkarze Barcelony, w tym Robert Lewandowski, wybiegną na murawę w specjalnych koszulkach. Na trykotach w miejsce logo Spotify pojawi się... sowa, czyli logo marki rapera Drake'a. W ten sposób Spotify uhonoruje Kanadyjczyka, który jako pierwszy artysta w historii Spotify przekroczył liczbę 50 miliardów odtworzeń jego utworów. - To strategiczna relacja, dzięki której staramy się połączyć dwa światy, które mogą wzbudzać emocje: muzykę i piłkę nożną – zdradził Juli Guiu, wiceprezes działu marketingu FC Barcelona. Guiu dodał, że tego typu inicjatyw będzie więcej w tym sezonie!