Kampania z udziałem Lewandowskiego i Szczęsnego będzie prezentowała konsekwencje nadmiernego korzystania z Internetu i przesiadywania wiele godzin przed komputerem. Wystartuje pod koniec października. To druga odsłona tego projektu. Pierwsza miała miejsce rok temu. Jej twarzą był znany raper Sokół.
"Hasło na mecz z Niemcami? Bij mistrza!". Kto tak powiedział? [WIDEO]
Jak można przyczytać na oficjalnej stronie akcji - "Projekt "Wyloguj się do życia" chce zwrócić uwagę jak największej liczby osób na zagrożenia wynikające z nieograniczonego korzystania z komputera i zachęcić do szukania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a realnym. Nie trzeba przecież całkowicie rezygnować z Internetu, by mieć wolność wyboru".
Twórcy postawili sobie trzy cele. Po pierwsze, chcą uświadomić rosnące zagrożenia płynące z uzależnienia od komputera i Internetu. Po drugie, pragną edukować w zakresie bezpiecznego korzystania z sieci. Po trzecie, zachęcają osoby w grupach ryzyka do szukania alternatywy dla tej formy spędzania wolnego czasu.
Cały projekt realizowany jest przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych, Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych oraz Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Film "Wyloguj się", który powstał przy okazji pierwszej odsłony kampanii:
KLIKNIJ: Polub Gwizdek24.pl na Facebooku i bądź na bieżąco!
ZAPISZ SIĘ: Codzienne wiadomości Gwizdek24.pl na e-mail