Ekstraklasa, nowe logo Ekstraklasy

i

Autor: East News

Ekstraklasa ma nowego partnera, który poszuka dla niej sponsora

2013-07-24 20:57

Szwajcarska spółka Infront Sports & Media została nowym partnerem Esktraklasy S.A. Zajmująca się marketingiem sportowym firma ma za zadanie znaleźć rozgrywkom nowych darczyńców.

Jak donosi Eurosport, głównym celem Szwajcarów będzie pozyskanie dla Ekstraklasy oficjalnego sponsora. Każdy darczyńca, który zechce podjąć współpracę z Ekstraklasą, będzie mógł liczyć na prezentowanie swojego loga podczas transmisji spotkań, zarówno na grafikach meczowych, jak i koszulkach zawodników (konkretnie na rękawach).

Przeczytaj koniecznie: Kolejny piłkarz Legii trafi do ligi rosyjskiej

Dzięki partnerstwu z firmą Infront polskie rozgrywki na najwyższym szczeblu ligowym mają być bardziej obecne w Niemczech i Austrii.

- Polski rynek staje się coraz bardziej atrakcyjny dla zagranicznych firm. Ten kraj jest w tej chwili najważniejszym partnerem ekonomicznym dla Niemiec i Austrii we wschodniej Europie. Dzięki ogólnopolskiemu zasięgowi i obecności w mediach przez cały rok Ekstraklasa oferuje oficjalnemu sponsorowi dużą możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców - powiedział dyrektor Infront Germany, Reinhardt Weinberger.

Szwajcarska spółka współpracuje także z Niemiecką Federacją Piłkarską oraz Serie A.

Najnowsze