Jak donosi Eurosport, głównym celem Szwajcarów będzie pozyskanie dla Ekstraklasy oficjalnego sponsora. Każdy darczyńca, który zechce podjąć współpracę z Ekstraklasą, będzie mógł liczyć na prezentowanie swojego loga podczas transmisji spotkań, zarówno na grafikach meczowych, jak i koszulkach zawodników (konkretnie na rękawach).
Przeczytaj koniecznie: Kolejny piłkarz Legii trafi do ligi rosyjskiej
Dzięki partnerstwu z firmą Infront polskie rozgrywki na najwyższym szczeblu ligowym mają być bardziej obecne w Niemczech i Austrii.
- Polski rynek staje się coraz bardziej atrakcyjny dla zagranicznych firm. Ten kraj jest w tej chwili najważniejszym partnerem ekonomicznym dla Niemiec i Austrii we wschodniej Europie. Dzięki ogólnopolskiemu zasięgowi i obecności w mediach przez cały rok Ekstraklasa oferuje oficjalnemu sponsorowi dużą możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców - powiedział dyrektor Infront Germany, Reinhardt Weinberger.
Szwajcarska spółka współpracuje także z Niemiecką Federacją Piłkarską oraz Serie A.