Wisła ma nowego sponsora strategicznego

2009-02-19 16:11

Wisła Kraków zyskała nowego sponsora strategicznego. Od dziś na koszulkach mistrza Polski widnieć będzie logo firmy Bet-at-home.

Bet-at-home to licencjonowana spółka oferująca internetowe zakłady bukmacherskie.

- Cieszymy się bardzo, że tak prężnie rozwijająca się firma będzie z nami współpracować - mówił prezes Wisły, Marek Wilczek. - Wisła razem z Bet-at-home.com będzie mogła swą markę przesyłać dalej, propagować w całej Europie. Już teraz Wisła jest najbardziej rozpoznawanym polskim klubem w Europie, według ostatnich badań - przypomniał prezes Wilczek.

- Podpisaliśmy umowę na dwa lata z opcją przedłużenia na kolejne dwa lata - poinformował Wojciech Trzaska, dyrektor ds. relacji inwestorskich Bet-at-home.

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze