Nowe koszulki reprezentacji - sesja zdjęciowa Nike. Polska jak w PRL-u! [ZDJĘCIA]

2018-03-22 10:18

W środę zaprezentowano koszulki, w jakich reprezentacja Polski zagra na MŚ 2018. Nasi kadrowicze w nowych trykotach spacerowali po wrocławskim centrum handlowym Magnolia. Jak zawsze zdania kibiców były podzielone - jednym projekt podobał się bardziej, innym mniej. Fani zgodnie jednak zaatakowali firmę Nike. Przeprowadziła ona kontrowersyjną sesję zdjęciową z koszulkami z Orzełkiem na piersi. Efekty prezentujemy w artykule.

PZPN koszulki na MŚ 2018 zaprezentował w środę. Najpierw na profile w portalach społecznościowych "Łączy nas piłka" wrzucono zdjęcia Roberta Lewandowskiego w białym i Piotra Zielińskiego - czerwonym trykocie. Niedługo później w centrum handlowym Magnolia we Wrocławiu pojawili się Łukasz Piszczek i Zieliński, którzy spacerowali w mundialowych koszulkach. Kibice chętnie robili sobie zdjęcia ze swoimi idolami, choć zdania na temat projektu były podzielone.

Ogólna zgoda zapanowała jednak w sprawie sesji zdjęciowej Nike. Dostawca sprzętu dla podopiecznych Adama Nawałki postanowił w mocno niecodzienny sposób zaprezentować koszulki Polaków na MŚ 2018 w Rosji. Kampania miała w jakiś sposób nawiązywać do naszego kraju. Kibice znad Wisły tym bardziej poczuli się dotknięci. Ubrana w dres młodzież przed blokami nie robi najlepszej reklamy Polsce.

Amerykanie potrafili zrobić reklamowe sesje w Brazylii na plaży czy w Portugalii na ulicach Lizbony. Tym bardziej może dziwić fakt takiego ruchu. "Kto to zaakceptował?!", "Fatalny sposób" - to tylko niektóre z komentarzy. "Chciałbym móc napisać że ta sesja foto jest udana, ale co zrobić, gdy nie jest? Pokażcie mi kogoś kto wyjdzie tak ubrany na miasto jak chłopak z lewej na pierwszym zdjęciu, albo będzie nosić reprezentacyjną koszulkę w sposób zaprezentowany na zdjęciu numer 2?" - dodał także znany dziennikarz Tomasz Smokowski.

Zobacz również: Grzegorz Lato przed MŚ 2018 apeluje: Robert, zostań królem strzelców tak jak ja

Nasi Partnerzy polecają

Najnowsze