PZPN koszulki na MŚ 2018 zaprezentował w środę. Najpierw na profile w portalach społecznościowych "Łączy nas piłka" wrzucono zdjęcia Roberta Lewandowskiego w białym i Piotra Zielińskiego - czerwonym trykocie. Niedługo później w centrum handlowym Magnolia we Wrocławiu pojawili się Łukasz Piszczek i Zieliński, którzy spacerowali w mundialowych koszulkach. Kibice chętnie robili sobie zdjęcia ze swoimi idolami, choć zdania na temat projektu były podzielone.
NOWA KOSZULKA
— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) 21 marca 2018
Tak wyglądają nowe koszulki reprezentacji Polski!
Jak wrażenia?
W https://t.co/ck7zCBHIjQ do kupienia od 29 marca pic.twitter.com/6c9BSzo1z5
Ogólna zgoda zapanowała jednak w sprawie sesji zdjęciowej Nike. Dostawca sprzętu dla podopiecznych Adama Nawałki postanowił w mocno niecodzienny sposób zaprezentować koszulki Polaków na MŚ 2018 w Rosji. Kampania miała w jakiś sposób nawiązywać do naszego kraju. Kibice znad Wisły tym bardziej poczuli się dotknięci. Ubrana w dres młodzież przed blokami nie robi najlepszej reklamy Polsce.
Chciałbym móc napisać że ta sesja foto jest udana, ale co zrobić, gdy nie jest? Pokażcie mi kogoś kto wyjdzie tak ubrany na miasto jak chłopak z lewej na pierwszym zdjęciu, albo będzie nosić reprezentacyjną koszulkę w sposób zaprezentowany na zdjęciu numer 2? pic.twitter.com/f4UaHyU6AS
— Tomasz Smokowski (@TSmokowski) 21 marca 2018
Amerykanie potrafili zrobić reklamowe sesje w Brazylii na plaży czy w Portugalii na ulicach Lizbony. Tym bardziej może dziwić fakt takiego ruchu. "Kto to zaakceptował?!", "Fatalny sposób" - to tylko niektóre z komentarzy. "Chciałbym móc napisać że ta sesja foto jest udana, ale co zrobić, gdy nie jest? Pokażcie mi kogoś kto wyjdzie tak ubrany na miasto jak chłopak z lewej na pierwszym zdjęciu, albo będzie nosić reprezentacyjną koszulkę w sposób zaprezentowany na zdjęciu numer 2?" - dodał także znany dziennikarz Tomasz Smokowski.
Zobacz również: Grzegorz Lato przed MŚ 2018 apeluje: Robert, zostań królem strzelców tak jak ja