To będzie bardzo ważny rok dla reprezentacji Polski i Polskiego Związku Piłki Nożnej. Biało-czerwoni jadą na kolejne mistrzostwa świata - tym razem w Katarze. Cezary Kulesza i jego współpracownicy na kilka miesięcy przed imprezą postanowili zmienić agencję, z którą współpracują w kontekście marketingowym. SportFive zostało zastąpione przez Publicon Sport. PZPN podpisał wieloletnią umowę, która przewiduje zmiany w zakresie pozyskiwania partnerów i rozwijania produktów komercyjnych.
Wielka zmiana w PZPN. Cezary Kulesza komentuje
Cezary Kulesza skomentował tę zmianę i wskazuje na wiele pozytywnych czynników, które mają wpływać na Polski Związek Piłki Nożnej.
- O wyborze agencji Publicon Sport do obsługi praw wizerunkowych PZPN zdecydowały jej kompetencje w zakresie marketingu sportowego, doświadczony zespół i atrakcyjność złożonej oferty. Nowa umowa odpowiada współczesnym wyzwaniom medialnym i sponsoringowym - przede wszystkim w zakresie szerokiego portfolio produktów digitalowych, rozwoju nowych narzędzi komunikacji oraz proaktywnego podejścia do pozyskiwania partnerów - mówi Kulesza.
Selekcjoner Czesław Michniewicz niknie w oczach. Zobacz zdjęcia w galerii poniżej!
Współpraca Publicon Sport i PZPN. Jakie korzyści?
W porównaniu do poprzedniej umowy dotyczącej praw do wizerunku, nowa jest dla Polskiego Związku Piłki Nożnej korzystniejsza ze względów finansowych. Przewiduje wspólne planowanie i wsparcie w kreowaniu nowoczesnych cyfrowych świadczeń. Mówi także o współpracy merytorycznej i technicznej w zakresie digitalizacji treści, dostosowywaniu do wymogów rynku medialnego i komercjalizacji nowych segmentów rynkowych.