Cezary Kulesza

i

Autor: Cyfra Sport Cezary Kulesza

Czas zmian

Wielka zmiana w Polskim Związku Piłki Nożnej! Finansowy zysk dla związku, Cezary Kulesza komentuje

2022-08-04 9:30

Przed reprezentacją Polski bardzo interesujące miesiące. Cezary Kulesza i cały Polski Związek Piłki Nożnej szykują się na walkę na piłkarskich mistrzostwach świata. Na kilka miesięcy przed mundialem PZPN ogłosił niespodziewane zmiany. Federacja ma zyskać nie tylko finansowo! Jak całą sytuację skomentował prezes PZPN Cezary Kulesza?

To będzie bardzo ważny rok dla reprezentacji Polski i Polskiego Związku Piłki Nożnej. Biało-czerwoni jadą na kolejne mistrzostwa świata - tym razem w Katarze. Cezary Kulesza i jego współpracownicy na kilka miesięcy przed imprezą postanowili zmienić agencję, z którą współpracują w kontekście marketingowym. SportFive zostało zastąpione przez Publicon Sport. PZPN podpisał wieloletnią umowę, która przewiduje zmiany w zakresie pozyskiwania partnerów i rozwijania produktów komercyjnych.

Wielka zmiana w PZPN. Cezary Kulesza komentuje

Cezary Kulesza skomentował tę zmianę i wskazuje na wiele pozytywnych czynników, które mają wpływać na Polski Związek Piłki Nożnej.

- O wyborze agencji Publicon Sport do obsługi praw wizerunkowych PZPN zdecydowały jej kompetencje w zakresie marketingu sportowego, doświadczony zespół i atrakcyjność złożonej oferty. Nowa umowa odpowiada współczesnym wyzwaniom medialnym i sponsoringowym - przede wszystkim w zakresie szerokiego portfolio produktów digitalowych, rozwoju nowych narzędzi komunikacji oraz proaktywnego podejścia do pozyskiwania partnerów - mówi Kulesza.

Selekcjoner Czesław Michniewicz niknie w oczach. Zobacz zdjęcia w galerii poniżej!

Współpraca Publicon Sport i PZPN. Jakie korzyści?

W porównaniu do poprzedniej umowy dotyczącej praw do wizerunku, nowa jest dla Polskiego Związku Piłki Nożnej korzystniejsza ze względów finansowych. Przewiduje wspólne planowanie i wsparcie w kreowaniu nowoczesnych cyfrowych świadczeń. Mówi także o współpracy merytorycznej i technicznej w zakresie digitalizacji treści, dostosowywaniu do wymogów rynku medialnego i komercjalizacji nowych segmentów rynkowych.

Sonda
Czy Polacy odniosą sukces na mundialu w Katarze?
Tour de Pologne w Rzeszowie
Najnowsze