O podpisaniu kontraktu poinformowało Radio Zet. Według jego ustaleń ma być to najdroższa taka umowa sponsorska w historii kraju. Roczny koszt utrzymania warszawskiego stradionu to nawet 15 milionów złotych, a ostatni rok przyniósł mu 700 tysięcy złotych strat. Jak pisze strona internetowa Radia Zet, teraz Narodowy ma w końcu zacząć na siebie zarabiać. PGE sponsoruje też arenę piłkarską w Gdańsku, ale niedługo ta umowa się kończy i spółka chce się skoncentrować na Stadionie Narodowym.
Robert Lewandowski dał SHOW na Stadionie Narodowym!
- W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.
Umowę zawarto do 10 października 2020 r. z możliwością jej przedłużenia. Nazwa PGE Narodowy obowiązuje od momentu podpisania umowy.