PKO Bank Polski zaangażował się w tworzenie magazynu "Gol Ekstra", który emitowany jest na antenie TVP Sport. Dzięki nowej umowie widzowie i fani Ekstraklasy będą mieli dostęp do unikalnych statystyk, dotyczących kończącej się i następnej kolejki. Zapowiedziano również liczne interakcje z kibicami oraz konkursy. - Dzięki współpracy z TVP Sport możemy docierać do jeszcze większej liczby widzów. Od czerwca, kanał ten jest obecny na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX3), przez co notuje rekordowe wyniki oglądalności. Chcemy, wspólnie z Ekstraklasą SA, pokazywać pozytywne przykłady i kreować odpowiednie sportowe wzorce - powiedział Mariusz Chłopik, cytowany przez sport.tvp.pl.
Dzięki współpracy z "Gol Ekstra" zaprezentowana zostanie nagroda dla "Najlepszego Piłkarza Miesiąca Młodego Pokolenia". Jej laueratami zostaną piłkarze do lat 21 z obywatelstwem polskim. O zwycięstwie w plebiscycie zadecydują statystyki piłkarza pobierane na podstawie InStat Index. PKO BP nie zapomniał również o zawodnikach, którzy już zawiesili buty na kołku.
- W ramach magazynu "GOL Ekstra" stworzymy projekt o nazwie "success story", do udziału w którym zaprosimy ośmiu zawodników, w przeszłości grających w ekstraklasie, a obecnie odnoszących sukcesy zawodowe poza boiskiem.. Wyzwaniem dla wielu piłkarzy jest odnalezienie się w życiu po zakończeniu kariery, dlatego również z myślą o nich będziemy tworzyć tę serię - zdradził Chłopik.
To kolejne działanie PKO Banku Polskiego, które ma na celu rozwijać rodzimy futbol. W lipcu tego roku podpisano umowę z Ekstraklasą, w myśl której bank stał się głównym sponsorem rozgrywek. Obowiązuje ona przez trzy lata.