Wielu piłkarzy musi zastanawiać się, co będzie robiło po zakończeniu sportowej kariery. Niektórzy jeszcze w czasie przygody z futbolem mają już plany na wiele lat do przodu. W tym gronie znajduje się Lewandowski, który od kilku lat inwestuje w kolejne biznesy. Wiele wskazuje na to, że na tej płaszczyźnie kapitan reprezentacji Polski nie powiedział ostatniego słowa, a dopiero się rozpędza.
Pod koniec lipca Lewandowski ruszył z kolejną inicjatywą. Tym razem będzie mógł skorzystać na tym każdy. Już kilka dni temu polski piłkarz zachęcał fanów do śledzenia profilu RL9pro. - Prawdziwą sztuką jest utrzymać się na szczycie. Sekret mojego treningu. Wkrótce dowiesz się więcej - czytamy w jednym z postów na Facebooku. Okazuje się, że RL9pro to nowa marka Lewandowskiego.
Jak informuje portal Money.pl, Lewandowski wprowadza na rynek swój własny napój dla sportowców. Będzie on dostępny od 31 lipca w sklepach Żabka. Z czasem trafi na półki innych marketów. Napastnik Bayernu od dawna jest twarzą marki Oshee i to właśnie ta firma zajmować się będzie rozlewaniem i dystrybuowaniem napoju RL9. To jedynie wstęp do prawdziwej ekspansji. Niebawem kibice będą mogli nabyć nie tylko produkty żywieniowe spod nowej marki Roberta Lewandowskiego.
- Dużo ludzi mnie pyta - w mediach społecznościowych, wywiadach, czy relacjach prywatnych - jak trenuję, jak przygotowuję się do gry, jak wypoczywam, co daje mi siłę, sprawność, czy odporność. Pomysł na RL9 PRO wziął się właśnie stąd. Metody, produkty, dieta, wszystko, co sprawia, że czuję się silny i dobry w tym, co robię, moja wiedza i doświadczenia mogą być wykorzystane także przez innych - powiedział Lewandowski w rozmowie z portalem Money.pl.