Ekipa z Anfield Road może o sobie mówić jako o jednej z najbardziej poszkodowanych przerwaniem rozgrywek tuż przed ich wejściem w kluczową fazę. Rozgrywała bowiem wspaniały sezon mając aż 25 punktów przewagi nad drugim Manchesterem City i pewnie krocząc po pierwszym w bieżącym stuleciu tytuł mistrza Anglii. Niestety - piłkarzom Jurgena Kloppa zabrakło 2-3 spotkań, aby dopełnić formalności i zapewnić sobie tytuł także i matematycznie.
PZPN stworzył pakiet pomocowy dla klubów. W puli ponad 100 MILIONÓW!
Niewykluczone jednak, że co się odwlecze to nie uciecze, choć to raczej melodia dopiero miesięcy wakacyjnych - czerwca i lipca. A w przypadku Liverpoolu ma to o tyle spore znaczenie, że od 1 czerwca ich sponsorem technicznym przestanie być New Balance, a zacznie firma Nike. Według "The Athletic", to drugie przedsiębiorstwo wykazało się szlachetnym gestem - bez względu na wszystko pozwoli, aby "The Reds" zakończyli zmagania w trykotach poprzedniego producenta.
Choć Nike mogłoby się podpiąć pod sukces Liverpoolu i sprawić, by drużyna świętowała zdobycie tytułu w ich odzieży, to jednak postanowiło postąpić zupełnie inaczej i pozwolić na dokończenie dzieła New Balance'owi. Kto by pomyślał, że w świecie dużych pieniędzy na najwyższych szczeblach futbolowej piramidy finansowej stać jeszcze ludzi na tak... ludzkie odruchy.
Krychowiak cytuje Churchilla! W specjalnym WIDEO dla „SE” dziękuje polskiemu personelowi medycznemu